15 Mars, ett foto i timmen (typ inte alls)

Det här är alltså vad jag roade mig med igår!
 
11.00 - Vaknade. Låg kvar i sängen i säkert en timme och läste  + roade mig med det här fantastiska spelet!
 
12.00 - 15.00 - Åt frulle, duschade och tvättade håret, fixade lite småsaker ect. 
 
16.00 - 17.00 - Träffade upp Linnea vid medis. Köpte present till Emma och sen gick vi förbi Linneas föräldrars nyinköpta restaurang i Gamla stan! Skitmysig, har på känn att jag kommer hänga extremt mycket där i sommar.
Sen gick vi ner i en ytterst underlig affär precis bredvid. Det var saker ÖVERALLT. Alltså från golv till tak. Och mängder med underliga tidningsklipp satt upptejpade överallt, du kunde inte titta åt något håll utan att se texter som ovan. Fantastiskt kul. Dom hade verkligen allt. Böcker i travar, LPskivor, posters, porslin, en dator, kortlek, kläder, skor, en cykelhjälm till och med en frickin YTTERDÖRR som man kunde köpa. 
 
18.00 - 00.00 - Efter detta träffade jag upp Jennifer, Sissela och Sofia vid Brommplan. Vi hade nämligen planerat en överraskningsmiddag för Emma som vi var tvungen att handla för. Felicia dök också upp. Så vi handlade mat och åkte hem till Emma (hon var alltså inte hemma utan vi blev insläppta av hennes mor). Vi gjorde i ordning allting jättefint och dukade och jag slog in min present och sen kom Andrea och Chaya hem med Emma. Alltså HAHAHA hennes min. Hon fick typ kortslutning, fattade ingenting. Det var sjukt kul, just för att hon verkligen inte hade anat något alls. Sen drog några av brudzen vidare men eftersom att jag varit hemma hela veckan så fick jag inte följa med för mina ondsinta parenteser... 
 
Det var min fredag det!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0