fuck u

Shit igår var jag på togaparty. Det var kul. Linnea hade lyckats göra en klänning av en skjorta det var asballt. Fast Linnea och Yuvia retade mig för att jag mer såg ut som en slav och jag visade mer hud än tyg. AS ÄR VAD DOM ÄR. Skoja bara dom är bäst i hela världen. 
Jag tände eld på en marshall oxå! Nån hade fimpat i den och fimparna började ta eld så jag tänkte släcka det, med vin. Det blev värsta megalågan sen typ implondera den. Helt sjukt. Vi dansade till Shakira, Free Style, Carola, Maskinen och Far och Son.
Jag och Linnea kom hem tidigt på morgonen i ösregnet sen rökte vi i Linneas badkar och gick och la oss vid åtta. Allt som allt en lyckad kväll.
Imorse var jag och hemma hos Linnea för det var com hem gubbar där, sen gick jag hem till Blanca och hämtade pengar och ipod för hon skulle till Las Palmas och ville ha mitt shit innan hon försvann. 
Loke var redan hos Blanca så när hon gick så tog vi en kaffe och promenerade lite och kollade skor och åt och sen var klockan typ 7 på kvällen och jag åkte hem och började packa för Trosa.
Nu ska jag sova för ska upp ganska tidigt!
 
 
nämde jag att festen hade trosförbud ;)))))
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0