you're going back

Fortfarande sjuk. Min hals känns som sandpapper och jag typ svettas ur ögongloberna, ytterst konstigt...
Aja. En kompis kom hit och underhöll mig i stort sett hela dagen i alla fall, sånt är ju alltid kul när man är sjuk.
Ska kanske möta Maximiliam på en cigg senare, annars ska jag bara ha det bra här hemma.
Jag har blivit förbjuden att gå ut imorgon eftersom att min mamma vill att jag ska friska till mig ordentligt. 
Men är i princip ledig på måndag (vi har utvecklingssamtal hela dagen) så då får lördagen bli min fredag och söndagen min lördag lixom. 
Aja nu ska jag städa upp i mitt rum sen ska jag ta något för min hals för den känns fan inte stabil.
grumpy cat är som vanligt fantastisk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0