some day baby we will be old

Har vart med Leon hela dagen det var mysigt! Kom hem och gjorde mig i ordning för nu ska jag på middag hemma hos några familjevänner i Kärrtorp! (orten)
Det är mammas och pappas 27 års jubelium i år. Fattar ni. Dom har hängt i 27 år. Det är helt sick. Men det är ganska fantastiskt också. Dom vi ska hem till är mammas bästa vän, och hon träffade sin man samma kväll som mor och far så dom firar också 27 år, det är därför vi ska dit lixxxommm. Ganska ballt, dessutom har båda bara ett ett barn, två tjejer som är nästan lika gamla! Sjukt i tell yah.
Sen ska jag på fest i Skanstull, vet inte vad jag ska få alkohol ifrån så kanske skiter i det. Annars måste jag lixom köpa ett helt flak och det pallar jag inte riktigt... 
eller så kör jag en fet sån här ikväll bre!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0