sena nätter tomma glas

Sho tjena hej grabbar och flickor. 
Andra veckan i skolan nu, still standing strong. Gick skitbra på ryska förhöret idag, plötsligt kändes allt pluggande så värt.
Det är det som är trassligt med skolan, eller ja allt. Jag vill gärna ha belöningen (cash, bra betyg, vänner ect ect) INNAN jag gör nåt men då är det ju ingen belöning och då funkar det inte på samma sätt och då blir man inte lika glad. Shit vad bakvänt, livet asså. Filosoferar lite här. 
Förresten Linnea kom på bästa ordet i helget, ni vet hur man alltid ska filosofera när man är full och prata om djupa saker och politik osv. Då filosoferar man inte, man FYLLOsoferar. Smart va?!
Leon kommer hit snart ska försöka hinna plugga lite. Fan vad jag känner mig som järnkvinnan som kan sköta skolan samtidigt som jag faktiskt har några vänner och slipper sitta som en ermit i skogen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0