så släpp henne fri, sluta slösa bort din tid.

Hej världen. Hej skolan. Hej vardag. Hej måndag. Hej för jävla cp tråkigt. Hej skitliv. Hej dumma fanskap kallat skolan.
Alltså grejen är att jag kan stå ut. Men jag vill inte göra saker jag står ut med. Jag vill göra saker jag tycker om att göra. Men jag ska gå dom här tre jävla åren i gymnasiet, för jag tänker inte ha slösat bort 9 år i grundskolan för att kasta bort allt. Bara att tänka positivt, jag har klarat 1/6 av det, och snart 2/6 osv osv.
Förutom att vara bitter har jag inte gjort mycket idag. Vart med Linnea. Hon var cp trött och höll på att somna hela tiden och gjorde konstiga ljud och såg ut som hon var stenad. Men nästan säker på att hon bara var trött men man vet ju aldrig eller hur
Nu har jag just intagit lite mat. Får se vad jag gör nu.
 
det här var det första man möttes av när man började gå mot skolan. PEPPANDE.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag tror också jag var trött, kanske.

2013-01-08 @ 08:48:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0