Oho för natten som skriker ja, när morgondagen skriker nej

Var är din mobiltelefon?
Typ cirka exakt alltid där jag komma åt den. Fast ibland glömmer jag bort den totalt. Just nu ligger den bredvid datorn.
Var är din andra hälft?
Jag har ingen andra hälft. Jag är är hel, inte uppdelad i två.
Ditt hår?
Ett mysterium. Blondt och ganska långt. Tovigt. Måste klippa mig för det är ganska slitet azz
Ditt humör?
Helt okej för att vara sjuk. Lite röksugen och lite sötsugen.
Din dagsplan?
Snart är ju dagen förbi så svårt att säga. Tänkte borsta ut mitt hår, äta en god middag och sova mängder. 
Det bästa du vet?
Hemmafester, bli glatt överraskad, sommarkvällar där man får dricka hur mycket öl man vill, röka på balkongen för första gången på året och känna att man inte fryser alls, bada, få en komplimang, när man får saker gratis, snygga killar, vara med någon man tycker jättemycket om, sex, hålla handen (GAAAY JAG VET OKEJ), bli klar med något man hållt på med ett tag tex en läxa, fina kläder, massage och kli på ryggen, promenera (helst om det är varmt ute), festival, musik som man lixom älskar direkt och sen aldrig slutar älska osv osv.
Din dröm inatt?
Hmm drömde om en bra helg, det var två jättestora fester både på fredagen och lördagen (har ni tänkt på att det sällan händer? vissa helger är det typ 5 asbra fester, på fredagen. sen är det inget på lördagen. och ibland är det bara helt dött. men det bästa är ju när man hittar två feta fester både på fredagen och lördagen!)
Ditt livmål?
Alltså vara nöjd och glad med livet. Vet låter superklychigt men jag vill känna när jag dör att jag gjort allt, eller i alla fall det allra mesta av det jag vill göra. Sen vill jag gärna göra alla dom är här sakerna på ett ställe där det är mer eller mindre varmt året om och de inte pratar ett alltför svårt språk. Jag vill nog bli rik också, bara för att.
Rummet du är i?
Köket!
Din hobby?
Vet inte, har inte direkt någon hobby. 
Din skräck?
Att ha tråkigt. 
Var vill du vara om sex år?
Jag vill ha en egen lägenhet, ett jobb och så vill jag spara undan en massa pengar så ska jag resa utomlands hela tiden. 
Var var du igårkväll?
I min säng! på bilden är jag dock i thildas säng
Vad är du inte?
Frisk.
En sak du önskar dig?
Sommarsommarsommar. Och två festivalbiljetter. En till Emmaboda och en till P&L.
Var växte du upp?
På lunda gård. Har inga bilder därifrån på datorn, men kunde inte ha önskat mig en bättre plats att växa upp på.
Det senaste du gjorde?
Åt oliver. Jag slutar inte vara hungrig bara för att jag är sjuk, nänä.
Dina kläder?
Astrött outfit, enorm tröja och lika enorma illrosa mjukisbyxor.
Din TV?
En platt sak. Eller ja det är ju familjens TV, har ingen egen!
Ditt/dina husdjur?
Världens bästa och allra finaste hund.
Din dator?
En såndär Mac pryl
Din bästa ägodel?
Min säng utan tvekan. Den är stor (nästan exakt 2 meter bred tror jag) och asmysig och om jag kunde skulle jag bo i den. Man kan sova, äta, läsa, kolla på film och ha sex i den och det är ju teknisk sätt allt som behövs. Förutom att man inte kan ha fest i den då.
Saknar någon?
Fredrik, Elvira, Sarah, Agnes och lite andra människor det var ett tag sen man såg.
Din bil?
Nej.
Något du inte har på dig?
Kläder ;)
Favoritaffär?
Only NY för dom har allt jag vill ha just nu. Fina tjocktröjor och t-shirts och en del mössor och kepsar lixom.
Din sommar? 
Min sommar var för det mesta fin. Fint väder, fint sällskap, solnedgångar och soluppgångar. Äventyr utan dess lika. Vin, öl, jäger och en liten skvätt vodka ibland. Kramar, pussar och ligg. Festival. Grekland, snorklade och såg en sjösstjärna för första gången.
Älskar någon?
Ja älskar min mamma och pappa och hund för dom är fantastiska. Och sen alla mina fina vänner.
Favoritfärg?
Grått, vitt, blått och rött. 
När skrattade du senaste? 
Imorse typ, eller inatt.
När grät du senast?
Förra fredagen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0