och jag var full och jag var dum och jag ramla på allt

Åh drömde att jag hade flyttat till en egen lägenhet. Den var asfin och låg jättenära en tunnelbana, kommer dock inte ihåg vilken men det gör ju inte så mycket.
Gaaaah vill verkligen flytta hemifrån. Eller alltså lite halvt. Ibland känns det som jag skulle dö utan min föräldrar. Men att bo själv, fatta friheten. Kunna röka inomhus, ha fest, dricka ett glas vin till middagen, folk som kommer och hälsar på och lixom bor hos mig. Det vore fett.
Åh min lägenhet skulle vara helt oorganiserad med böcker, cigg och kläder överallt och det skulle alltid vara musik på och det skulle vara fantastiskt och alla mina kompisar skulle få en nyckel så kunde dom komma och gå som dom ville. Och det skulle verkligen inte vara mycket vitt. Utan allt i en massa fina färger. Och så skulle det ha en balkong. Och såklart ska det finnas ett badkar. Och så får det gärna vara jättehögt upp i ett höghus så man får svindel.
Och jag tycker det är så fantastiskt fint med fönster i köket så det får det gärna vara, och så ett litet fönster i badrummet och det har ju förklarat varför tidigare!
Och så ska det ligga en pizzeria, en sushiresturang och ett thaikök på hyfsat avstånd.
ful som stryk men fuuuccckkk iiiitttt
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0