Nu kommer en till såndär lista och ni ska bara hålla käften och uppskatta den

1. Hur gammal är du? Sexton och ett halvt år. Shit. Känns som igår jag fyllde femton.
 
2. Hur gammal känner du dig? För det mesta som sexton. Ibland som 23 och ibland som 10.
 
3. Vad har du gjort idag? Jag har varit i skolan, varit hos doktorn, skrivit ett jobbansökan och gått och handlat sushi och ätit den. 
 
4. Vilken film såg du senast? Oj... Det var nog Flickan som lekte med elden, men såg aldrig hela. 
 
6. Är du besatt av något? Sex, mat, smink och ciggaretter.
 
7. Är du rädd för blod? Nja inte så mycket i verkligheten, eller jo i stora mängder. I film har jag en skräckblandad förtjusning till det.
 
8. Beskriv platsen du befinner dig på just nu? Köket (här hänger jag ganska ofta) Har utsikt över vatten och tulpaner på bordet. 
 
Nu ska jag tydligen gå men jag fortsätter väl med den här listan imorgon då!
 
Kyss och smek på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0