nu för tiden är det lätt att bli ensam

Hahah jag fortsätter med mina listor på temat nyår. Klockan är snart tre och jag kan inte sova. Därför. 
Dessutom är jag sjukt mörkrädd för har sett alldles för mycket Criminal Minds.
 
Beskriv året med tre ord.
Fantastiskt, läskigt, sorgligt
 
Har du blivit bättre på något?
Ja då det tycker jag. Har fått bättre självförtroende, känner lixom att jag klarar mig lite bättre själv. Blivit bättre på att ljuga för päronen också. Och bättre i sängen vågar jag nog också säga att jag blivit. 
 
Gjorde du något du aldrig gjort förut?
Ja!! Festivalat, fått någon man kunde kalla pojkvän, blivit dumpad, dumpat och druckit ur en ölbong. Testat på dumheter också för sån är jag. 
 
Vad spenderade du mest pengar på? 
Cigg och alkohol. MAT OCH DRYCK! I alla dess former, fika, middag, lunch, bakiskäk, popcorn till bio, godis när man är ledsen, tuggummi, utblandning osv. Jag är dålig på att lägga pengar på saker som lixom stannar kvar, på sånt man inte äter, dricker eller röker upp. Konsert och festival biljetter också... Fast förutom allt detta så skulle jag nog säga tröjor, och trosor. 
 
Och slutligen: dina planer för 2013? 
Alltså mitt nyårs löfte är ju att rocka siffran 13. typ ligga med 13 personer, dricker 13 öl på varje fest, gå på 13 konserter osv. Men det är ju ett jävligt dumt löfte. För tänk om jag bara hittar 1 jag vill ligga med, eller 27 stycken. Och jag tål verkligen inte 13 öl på varje fest. 
Nej men vara glad så mycket som möjligt, inte gråta i onödan lixom. Jag vill gå på Emmaboda och Peace and Love. Träffa Frej Larsson, kanske ligga lite. Äta gott och må gott. Resa för hoppningsvis. Skaffa ett jobb på något sätt under någon tid. Gå på många fester, och ha många fester. Fylla 17 år och fira att jag fyller 18 om ett år. 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0