min fot har somnat när jag skriver det här

Hoho jag har möblerat lite om bland kategorierna, fråga mig ej varför men kände att det var dags.
Snabb guide hur du hittar och såklart älskar min blogg
 
Citat - Ytterst oklart... Men här hamnar texter isch. Alltså citat från filmer, streetart på stan (tex folke mina kära vänner) och annat trams jag hittat på någons blogg eller tumblr. 
 
Dansa era jävla svin - MUSSSIKKK DANSA DÅRÅ
 
FRESH SHIT NIGGA - Ganska ironisk för jag är ju så vit man kan bli men whatevah. Kläder, skor och om jag av någon jävla anledning skulle skriva om smink hamnar det här. Utséende! det som räknas ni vet
 
Ingen bryr sig Anna - I princip alla inlägg jag skriver. Om min vardag, om mina onödiga tankar och idiotiska småsaker. Det hamnar här. För det är sånt ingen bryr sig om egentligen. Det här inlägget är ett praktexempel.
 
Ligga? - Snygga killar och tjejer + annat som rör ligga/trycka/bazza/älskog/kyssar/avsugningar OSV 
 
Listor - Mina älskade listor. Så fantastiskt kul att dela med sig om onödig fakta om mig själv. Jag älskar mig själv
 
Politik - Min PK kategori. Har ni tur så får ni läsa om mina ypperliga åsikter
 
Raseri - Inlägg som handlar om saker som gör mig arg. Eller som jag skrivit när jag är arg så att hela inlägget får en otroligt aggresiv ton.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0