I AM AN ANIMAL TJOHO

Tjabba tjena hallå.
Sjukt kallt ute idag. Asså vi snackar ju typ sibirsik kyla här, inte kul alls. Dum i huvudet som jag var tog jag min miltärjacka som är sviiiintunn och jag som var hemma och sjuk senast igår lixom. Gissa hur jag mådde idag?! 
För taskigt är svaret, frös arlset av mig. Dock var det ju superfin sol idag så det var ju nice osv. 
Finns en sida av skolan där man kan röka i solen, så jävla fett. Stod där och bara stekte ni vet. Rökte camel klick idag (som jag fick av bästa emma) för att jag hade ont i halsen. Kände mig väldigt feminin.
Hade psykologi idag, det är verkligen sjukt kul. Känner på mig att det kommer vara rätt soft att ha det.
Sen träffade jag Thilda. Kollade på sorgligaste filmen någonsin, vi grät floder på riktigt. A good cry is just what you need. Satt och skrekgrät, hennes familj undrade om vi tog livet av oss. Handlade om en familj under tsunamin i thailand, The Impossible tror jag den hette! Se den för i helvete.
Sen träffade jag Maximilam en stund och nu väntar jag på en annan vän. 
vet att ni bryr er om min dag, låtsas inget annat.
ha en fortsatt trevlig kväll då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0