här har ni fläcken som aldrig går bort.

Om det någon som har musik tips är ni varmt välkomna med dom (alla utom du Max för du har keff musiksmak sorry man) för har tröttnat på princip allt jag lyssnar på känns det som... Rotar igenom gamla spellistor typ, och så kan vi ju inte ha det. SÅ ALLA MED TIPS GE MIG DOM NUUU. Förresten Linnea vad hette den tyska låten vi lyssna på? 
Nu känner man verkligen att skolan har startar igen, ingen jävla mjukstart här inte. Nej så kul ska vi inte ha det.
Måste sätta mig med mitt satans svenska tal nu, det kommer bli sjukt krångligt. Men har i alla fall bestämt mig för att hylla Linnea (lottade mellan Thilda och Linnea för kunde inte bestämma mig lol). När jag sa det svarade hon med "Vad ska man göra annars än hylla mig lixom". Ödmjuk kvinna dedär.
Talet ska i alla fall redovisas på fredag, samt man ska ha läst 7 kapitel i den satans engelskaboken. Och sen har jag ryska glosor till både måndag och onsdag för att slippa F varning. Och som grädde på moset ska vi ha läst ut en svenska bok tills nästa fredag. KILL SCHOOL WITH FIRE BEFORE IT LAIS EGGS (!?) 
Ska försöka hinna skriva en jobb ansökan också för det är para knaz bre
Aja så har en del att stå i nu lixoooom, bye bitches 
 

Kommentarer
Postat av: linnea

jag stavar det inte lixom, utan liksom, fan. Ödmjuk kan man vara när man dör. MOHAHAAHHA

2013-01-09 @ 19:34:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0