gud vad jag längtar

Vad har du på dig?
Min standard mys tröja, svarta tights och vita raggisar (whatapp mys)
Hur mår du?
Helt okej för att vara måndag. Rätt nöjd med livet helt enkelt. Dock tror jag att jag håller på att bli sjuk, för varje morgon måste jag kriga mot ont i halsen, hosta och snor.
Vad önskar du dig just nu?
Den här mössan ↑ Och fint väder och att det ska sluta vara så förbannat kallt! Och att inte min rökhosta ska komma tillbaka för jag känner att den är på ingång...
Vad har du ätit idag?
Frukost (3 hela mackor), skollunch (ris och underliga biffar) och ja det var det... Nu är jag hungrig så tänkte kirra lite nudlar.
Vad ska du göra imorgon?
Vet inte! Det blir spännande att se vad morgondagen har att erbjuda
Och i helgen?
Hmm.. Kan inte komma på att jag bestämt nåt. Justeja kanske skulle ha fest men får se om det blir av, måste köra ut föräldrarna och tjafsa.
Vem saknar du?
Ingen speciell tror jag!
Senaste köp?
Cigg lol dräggmazter där
Vad skrattade du senast åt?
Max existens typ, den grabben, han roar en alltid
Vad grät du senast åt?
Hmm... Människor typ.
Vem sov du senast med?
Emma baben <3
Vad läser du just nu?
Flyga drake SOM SAGT
Senast sedda film?
HAHAHA såg get him to the greek igår, den filmen är så fantastiskt rolig typ vek mig av skratt
Vem var den senaste som ringde dig?
Leon
Senast tre inkomna sms
"Haha så sant så"
"Hahaha men fuck... detta blev bara fail, SKRATTA ÄNDÅ!!!!!!<3"
"Haha aa, jag antar det måste vara asjobbigt"
Vad stod det i ditt senaste skickade sms?
"Haha ja det är lixom det som är problemet med att ha kul ;)"
Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
Ingen typ :( men folk säger att jag alltid att jag är lik någon dom känner. seriöst det händer hela tiden, måste ha ett väldigt alldagligt utséende...
Vem skrev senast åt dig på facebookchatten?
Fredrik!
Vart vill du åka just nu?
Någonstans där det finns sol, ständer, bra stämning, fester hela natten och snygga killar. Typ brasilien. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0