det är lätt att vara efterklok min käre vän

1. Känner du dig spirande lycklig och glad nu när våren snart är här?
Känns inte som snart, men ja jag är glad som satan. Fryser dygnet runt känns det som
2. Vad kommer bli ditt mest använda plagg i vår?
Militärjackan såklart. Går ingenstans utan den.
3. Vad gjorde du vid den här tidpunkten för ett år sedan – hur såg ditt liv ut?
Jag hade en pojkvän isch. Det var inte så bra tyvärr, men det hade jag i alla fall. Jag gick i nian och Linnea och Thilda var dom jag hängde med.
4. Vad ska du ha för frisyr?
Jag är ingen frisyr människa men någon klumpig upsättning. Ska bli kul att kunna ha håret uppsatt utan att frysa öronen av sig.
6. Vad lyssnar du på för musik?
Sagoland med Medina (supersupersupergay men ganska mysig) och annars är det bara slumpmässiga låtar som tycker upp när jag shufflar spotify. Animal med Neon Trees och Thrift Shop med Macklemore är två favoriter också.
7. Vad läser du?
The Kite Runner (flyga drake) i Engelskan. Den bästa bok jag fått att läsa i skolan tror jag. Och 50 shades of grey heheheh
8. Ditt bästa skönhetstips inför våren?
Sov alldeles för lite,på dagen så du slipper solljus. Knarka mängder, helst Chrystal Meth. Rör inte på dig alls och ät gärna onyttigt.
9. Vem är din stilikon just nu?
Tumblr lol
10. Är du kär?
Nej det tror jag inte. Men de där jävelskaperna slår till när jag minst anar det. 
11. Hur många har du bokat i år?
13 såklart
12. senast inkomna sms?
"Den är med :)"
13. ångrar du något i år?
Det har gått 10 dar och ångrar redan saker 
14. vad var bäst med hösten?
Det bästa var alla fina, konstiga, och roliga fester. Och alla fina, konstiga och roliga människor. Och att jag började gymnasiet.
15. vad var sämst med hösten?
Jag var mest ledsen hela hösten faktiskt. Ville kväva alla söta par jag såg, men jag lät bli. 
16. blev det som du tänkt dig?
Hmm svårt att säga hade inte tänkt mig särskilt mycket, men det blev nog sämre tror jag. Eller bättre. Eller nåt jag vet inte ens
17. vad önskar du dig?
Ljus (sol alltså inte nåt psyskiskt ljus, trams), en fin kille eller tjej, nike skor och några fler tröjor. 
18. senast sedda film?
Rambo, den är brutal.
19. senast köpta plagg?
Köper typ aldrig kläder längre så kommer ärligt talat inte ihåg..? Kanske ett par trosor eller nåt.
20. Hur ser du på framtiden?
Det kommer bli fett för jag är fet och alla mina kompisar är feta.
 
Lista från aixxie.blogg.se, den är mysig, läs den.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0