because i got the cure for all of my blues, i take a look at my enormous penis

Jag har ont i axlarna. Mystiskt vet inte riktigt vad som orsakat detta men konstiga åkommer verkar ju vara min grej så inte förvånad. Tror dock att det kan bero på min bh. Kvinnor är fan inte skapta för att ha tighta konstiga bh:ar, i alla fall inte jag. Längtar tills det blir varmare och jag kan gå utan MOHAHAHA HIPPIE. Kan inte nu för så fort man går ut utan fryser boobsen ihjäl ju. Stackars satar. Har döpt dom till Frej och Herbert förresten. I fall någon undrade lixom.
Har spenderat eftermiddagen med Emma och Jennifer, vi tog en fika på typ 3 timmar i alvik. Det var nice fan.
Spendera pengar på saker man kan äta upp är alltid kul.
Nu ska jag skriva klart den där jävla jobbansökan sen ska jag läsa i min engelskabok och sen kanske jag ska träffa Alma så det blir nice. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0