14is

Det är vad dom kallar mig numera. Eller orre. Bromma älskar Anna <3
Skolan var inte kul alls. William sa att om jag får tre lax kan jag hoppa av. Tror han ljuger men det lockar.
Det var slask idag. Jag gick inte runt, jag slaskade runt. Fantastiskt kul.
Psykologin var kul, vi ritade bara på ett papper vad våra dagliga behov var. Svinenkelt och vi fick använda TUSCH. Jag fick ett eget hörn för ingen i min grupp ville ta del av mina behov. Ritade ett kors, en snopp, en bok, en cigg och en tampong (för när man har mens alltså). 
Sen tog jag sista gardacil sprutan, skrek lite på sjukskötersorna för det gjorde så ont och jag blev ledsen av deras dåliga förståelse. 
Sen kom jag hem och åt praliner och gick IN I ETT HÖRN MED HÖFTEN. Ni fattar inte hur cp ont det gjorde. Låg typ på marken och kved av smärta. Det susar jättekonstigt i mitt öra också. 
Hmm är min kropp sönder på något sätt eller? 
Nu ska jag skriva klart den där förbannade jobbansökan så man kan tjäna lite para i sommar och sen ska jag läsa i min engelska bok och kanske träffa Alma.
den här bilden är så fantastik. babes adam och max
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0