Vägrar leva som slav under normer och krav

Hade matteprov idag, HA-HA säger jag bara. Hon kunde lika gärna gett mig ett prov på grekiska hade fattat lika mycket (eller lite kanske är ett bättre uttryck...) 
Fy fan va dåligt det gick, har nog aldrig varit med om ett så misslyckat prov. Aja får väl hoppas att det finns möjlighet till omprov annars ska jag nog klura ut ett sätt att klara mig ändå, cuz thats what i do.
Förutom det har jag har haft en toppendag, DET ÄR JU FUCKING FREDAG. 
Efter mitt extremt misslyckande prov var jag med Ella, vi hängde lite hemma hos mig och gjorde något slags försök till att plugga det var softsoftsoft. 
Och det bästa av alla, grönan ringde och berättade att jag gått vidare till personlig intervju! Det betyder alltså att jag nu gått från en av 800 till en av 200. Jag har utklassat 600 pers, känner mig flawless.
Ska dit på måndag och hoppas bara på det bästa! Känner mig mycket mer bekväm med en personlig intervju än en gruppintervju så det ska nog gå bra.
I kväll vet jag inte vad jag har för planer, kanske supa knulla slåss och knarka. Eller något lugnare. Vem vet.
 
så här glad är jag tjoho.
HAHAHA mitt hår i dag asså, jag underhöll hela klassen när jag försökte borsta ut det. Värsta jag varit med om, det var typ dreads, no joke. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0