snodde från amanda som tog den från ella som tog den från ebba lol sajk tar den direkt från ebba

Fukk jag är fulllll men lol sånt är soft. Här kommer en lista mitt från dimman.
 
SKULLE DU HELLRE:
1. Pierca näsan än tungan? Näsan tror jag. Kan ju blir så sjukt snyggt. Typ som på Ellen.
 
2. Vara seriös än rolig? Superrolig. Sådär så folk skrattar ihjäl sig av min närvaro.
3. Dricka röd eller grön mjölk? Grön alla dagar i veckan! Dricker i och för sig bara mjök i kaffe och oboy... men röd mjölk smakar bara grädde och fett.
 
4. Brinna upp eller drunkna? Brinna upp. 
5. Umgås med dina fiender eller föräldrar? Vad är det för skitfråga egentligen? Päronen såklart. Mina föräldrar är typ mina bästa vänner och mina bröder.
 
 RANDOM SHIT:
1. Är du kär i nån? Förälskade kanske men kär är att ta i.
2. Sol eller måne? Sol. För det betyder dag, och har man tur sommar. Gillar i och för sig natten. Men gillar ljus också. Alltså är sommarnätter det allra bästa!
3. Vinter eller höst? Höst för det är inte lika kallt.
4. Vänster eller höger? Den vilda hjärnhalvan. Tror det är höger.
5. Soligt eller regn? Soligt såklart.
6. Vaniljglass eller chokladglass? Choklad. Älskar chokladglass <333
 
OM DIG:
1. Hur mycket är klockan just nu? 03.40. Shit sovdags.
2. Fullständiga namn? Anna Katarina Jansson Andersson
 
3. Vart vill du bo? New York eller Fillipinerna. Vill bada.
4. Hur många barn vill du ha? Vet inte. Det är för långt fram att tänka på. 1 eller 5 kanske.
5. Vill du gifta dig? Kanske. Fest ju!
6. Rullar du spagetti eller skär du den? Skär den hehe som ett litet barn <3
7. Har du ätit sushi? Ja och älskat det sen första tuggan.
8. Lyssnar du på nu? I Always Knew med The Vaccines.
9. Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? Bara star müsli och det är inte ens flingor, det är typ kaksmulor...
10. Humör? Sjukt glad. Så spralligt lixom. Allt är på rätt plats just i denna sekund.
 
HAR DU DE SENASTE 24 TIMMARNA:
1. Kysst någon? Japp!
2. Sjungit? Ja. Högt, falskt och fel.
3. Blivit kramad? Ja tro det eller ej
4. Känt dig fånig? Min existens är fånig.
5. Saknat någon? Lite ett tag där.
 
6. Dansat galet? Hahah ja såklart.
7. Klippt håret? Nej tyvärr :(
8. Gråtit? Nej to badass for that shit
9. Ljugit? Näe
10. Haft sex? Jarååååå fö fan.
 
GREJER :
1. Har du någonsin blivit jagad av polisen? Varje fylla.
2. Har du en hund? Ja min bäste vän.
3. Sover du helst själv eller med någon? Med någon. Är lille mörkrädd fan.
4. Tror du på spöken? Jo ja ibland lite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0