shame on a niggah

Idag somnade jag på NO:n. Jag dreglade. Då vet man att det är dags att åka hem och sova. Men nej, jag stannade kvar i skolan i typ två timmar med Emma och gjorde en EPISK powerpoint till våran redovisning om vindkraft på måndag. Spännande vavavavavava?
Sen var jag i stan en kortis men nu är jag hemma och istället för att sova har jag druckit urvattnat kaffe (vi hade typ inget kaffe kvar, skandal) och tänkte ta tag i lite plugg för internet verkar ändå inte vilja sammarbeta. 
Eller så kanske jag sover istället... Det lockar ju en aning mer än plugg...
Aja. Hade tofs i skolan idag. Alla bah: SHHHHIIIEEET anna har ingen mössa vad händer med världen shitshitshit.
Nä inte direkt ingen verkade bry sig förutom jag :((((( 
pulling of that duckface azz
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0