Så bby vi kan göra en fjäder av en höna

Idag är det alltså alla hjärtans dag. Fast imorgon är det fredag, vilket är betydligt viktigare!
Fast det är såklart mysigt att få geléhjärtan och kärleksmums i skolan och choklad av mamma. Vi hade kramrutor i skolan också, kramade lite på Emma men annars var dagen precis som vanligt.
Nu ska jag skriva klart en psykologianalys och försöka plugga lite matte eftersom att jag har omprov imorgon i det!
Haha min mattelärare hatar mig tror jag, blev utskickad idag (fast det har väl antagligen mer att göra med mig än med henne, men ändå)
Ikväll ska jag nog glida hem till Victor eller så får han glida hit, vem vet vem vet.
 
min bästa, allra gulligaste gose kompis. här placerar jag lite grädde på hans nos för att han är så ofantligt jävla cp gullig när han slickar upp det sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0