Män som näthatar kvinnor

Jag tipsar alla om att kolla på dagens avsnitt av uppdrag granskning, "Män som näthatar kvinnor" 
Jävla as. Blir så himla förbannad. Det värsta av allt är att när dom intervjuar idioterna som bettet sig helt sjukt så säger dom saker såsom "Men jag skrev det i stundens hetta. Jag tyckte bara att hon var ute och cyklade och så blev jag arg." Okej men din dumma idiot. Får man fråga varför du inte skrev "Du är ute och cyklar" och argumenterar din sak? Istället skriver du "Ditt jävla pissluder, jag ska våldta dig och sen ska jag stycka dig och steka dina bröst."
Fega vider. Jag blir äcklad av sånt här, uppritktigt äcklade av denna idoti. Dessutom fick dom frågan om de skulle säga samma sak ifall personen stod framför dem, nejnej självklart inte. Men facebook, det är ju "bara text... lixom." Inget att ta på allvar. Äckligt.
 
fuck you you stupid TWATS.
Och du där, justeja DU DÄR. Jag slutar 14.15 imorgon, men vi löser det...

Kommentarer
Postat av: JAG HÄR

Jag kan säkert smita från matten som börjar 13.20 o slutar 16.00, så du åker från din skola till min, så går jag när du kommer?

2013-02-07 @ 00:17:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0