LOL

Var på en rätt så keff fest igår (massa blackanfolk = inte en jävel man kände) Men det dög. Jag byggde ett torn, slog i tån jättehårt och hittade en skattkista. Rätt fett. Tog sista bussen hem till Victor och sov där. Mådde inge vidare på morgon så vi (JAG) lagade american pankakes, svingoda. Åt dom med händerna som ett djur. Sen har jag varit i stan med Elvira och köpte ett par fräscha jeans och tröja + vin och cigg (paket med 25 cigg i, as spaceat)
Ikväll vet jag inte vad som händer. Emma kommer hit och Alma och Linnea ville också festa. Så funderar på att våldgästa en fest i skanstull jag hört om... Aja får se vart kvällen tar mig, kyss och smek babes!
(på en av bilderna ser jag ut som en vampyr som får psykos men det är sånt som händer)


Kommentarer
Postat av: Linneaswagswagcream

Jag vill ses imorn, vi ses imorn.

2013-02-03 @ 03:49:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0