If I keep going like this I'm probably dead soon. So high I see a red moon, so drunk I'm puking in the restroom

Bara så att alla mina vänner är förbredda, på den här festen hade jag bestämt mig för att passa in lite. Eftersom det var en 20års fest i Bromma, ville inte bli uppäten levande. Så jag anpassade mig lite. Skippade mössan, hade mittbena, en lila, kråsig blussak och HUNTERS. Haha det var kul. Militärjackan och ryggsäcken var såklart med ändå, det var en spännande blandning... 
Men som jag skrev skippade jag mössa. Förstår ni hur naken jag kände mig utan den?! Hur ensam och borttappade?! Därför, när någon placerade en riktig orre kepa på mitt huvud kunde jag inte motstå. Så nu vet ni.
Här var kvällen när jag, Anna, förvandlades till en orre. Jag hade keps, drog tequila shots (nomnomnom), drack bål, följde med Emma till taxin och gick sedan vilse i 40 minuter, rökte cigarr, fick sour hälld i hela mitt hår/ögon/ansikte (inte en hit, såg ut som en flottig crack hora) snodde en kavaj för att jag frös (varför anna, VARFÖR) och värst av allt; krossade en fönsterruta HAHA. Hoppas ingen såg att det var jag, smög därifrån fort som fan. 
varför
återigen, VARFÖR
emelie, nykter som vanligt HA-HA.
här har vi den värsta. HAHAHAHAHA ASSÅ VAD GÖR JAG VEM ÄR JAG .
och såhär hett slutade det. nu ska jag dränka min fulhet med mat i mängder. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0