Försökte ha huvudet högt när det var tufft för att inte gå under

Idag hängde jag med Svanprinsessan. Det var trevligt fast vi inte gjorde särskilt mycket egentligen. Spelade mest candy crush (?) och jag gjorde mackor på Linnea för hon vägrade flytta sig från köksbänken, slynan❤ imorgon är det friluftsdag, ska först ta en "långpromenad" på en halvtimme (morgonciggen), sen har jag och Emma mfl ett glapp på typ 3 timmar till nästa aktivitet så då blir det BRUNCH MED FINASTE och sen simning på eriksdalsbadet. Nice att hela skolan ska få njuta av min blekfeta kropp, vet att alla kommer njuta.
Kyss och smek ha en fortsatt trevlig kväll, IMORGON ÄR DET FREDAG


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0