För bby jag vill ha dig

Jag är trött. Jag har badat hela dagen på Eriksdalsbadet med klassen. Tjoho det var fett kul med vattenrutchkana! 
Sen köpte jag lite vin och ska nog vara med Victor snart tror jag! Ikväll ska jag till Hornstull och partaja. Nirr azz.
Imorgon är det dags för 20års fest, har inte en clue om vad jag ska ha på mig. Klänning? Kjol?
Eftersom att det är födelsedagsfest för någon som fyller jämt så känns det som man kanske borde klä sig lite finare än vanligt i alla fall... (UPSTYRT KANSKE, usch jävla ord) 
 
Förresten ringde MP Games idag om jobbet jag sökt på grönan i sommar, ska på intervju nästan onsdag så det blir spännande! Hoppas verkligen jag får jobbet, skulle va så himla kul att sommarjobba på Gröna Lund!
Bästa evah ju. Lite nervöst att det är en grupp grej bara... Ska alltså ha värsta sammarbetsövningarna och liknande med sju andra ungdomar som jag med största sannolikhet inte känner nästa onsdag... Men jag kan sammarbeta med vem som helst för jag är fantastisk, så det här lär ju gå lysande!
 
ingen bryr sig
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0