Dom kallar mig tydligen stöddig, men ärligt talat varför ska jag vara ödmjuk?

Förlåt för sämst uppdatering. Men jag har ju ett liv också ibland typ isch.
Ända sedan lördag natt har jag knappt lämnat mitt rum mer än för att äta, röka och sen gick jag faktiskt två korta promenader med hunden. Var nämligen ledig idag! Tjoho vet inte varför, bryr mig inte heller!
Victor har varit här så inte varit helt ensam i alla fall, alltid kul med sällskap! Men det är lite skönt att vara själv nu, snart dags för middag och sedan ska jag plugga lite och städa mitt rum som ser ut som skit minst sagt.
Det är kuddar, damm, ostbågar, böcker, kläder och chips överallt. FÅR PANIK GAAAAAH
Aja någon tog med sig en kamera till festen i lördags. Tror jag måste införa en regel för alla fester jag går på. INGA KAMEROR. 
Hahaha jag kan aldrig bli bra på bild (en av mina mycket, mycket få brister dårå) och speciellt inte när jag är lite salongsberusad. LOL säger jag bara. Men lite kul är det väl också antar jag, bilderna kommer upp snart (såklart bara dom jag är med på, dom enda som betyder nåt ju), you have been warned.
 
En bild från när jag höll ramadi i helgen, litar inte på denna dära fågeln alltså... Man vet aldrig vad hon får för sig. Vilket ni kan se på mitt ansiktsuttryck. En annan bild jag tyckte va sjukt rolig bara HAHA.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0