DET BÄSTA SEX JAG HAFT I HELA MITT LIV, JAG NÄSTAN JAG NÄSTAN SKÄMS ÖVER ATT SÄGA DET HÖGT

100 jävligt ointressanta frågor, varning varning
 
 
1. Vad är klockan just nu? 15.43. Shit trodde klockan va typ sex.
2. Vad lyssnar du på för låt just nu? Ett fel närmare rätt med Svenska Björnstammen.
3. Vad har du för underkläder på dig? Röda trosor, ingen bh cuz im a free spirit.
 
4. Vad har du för mobil? Den här sötnosen, hoppas ni lägger märke till dubbelhakorna.
5. Hur mycket pengar har du? Inga alls.
6. Har du något jobb? Nej det är därför jag inte har några pengar GODDAMMIT
7. Vad har du för färg på din tandborste? Vit/blå typ isch
8. Vem saknar du? Linnea. Redan.
9. Har du några komplex? Gillar inte mina ben, speciellt inte vaderna. Och så hatar jag ju fötter i allmänhet. 
10. Vad vill du blir när du blir stor? Ung igen
11. Vilka låtar vill du ska spelas på din begravning? När dom sänker ner kistan ska dom LÄTT spela "Drop it like it's hot"
12. Hårfärg? Blond blondare blondast.
13. Vad skulle du kunna döda för nu? Den perfekta världen. Utan homofober, rasister, våldtäcksmän osv osv är så trött på idioter.
14. Vad har du gjort i helgen? Det blir ju typ en vecka sen men va vid midsommarkransen och träffa Victor typ.
15. Smycken du har på dig? Har tappat bort mitt favorit armband så inga alls.
 
Hann inte med hundra alls lol, resten kanske kommer någon annan dag. Eller inte. Ingen vet. Nu åker jag och träffar Louise sen åker vi hem till Victor. Ha en toppen fredagnatt bejbs
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0