då fortsätter vi då

 
31. Vilken är din favoritaffär? Jaduuuu hmm har som sagt mer "favoritmärken" (jättegay, vet) och favoritfärger inte så mycket affärer. Men älskar Weekday (jeansen för i helvete!!) och Beyond Retro. Ställen där man alltid kan hitta något ni vet.
32. Vad har du för storlek i kläder? Det varierar lite, men brukar ha xs-s men eftersom jag älskar oversize så blir det ju typ large.
33. Vad har du i dina fickor? Busskort, nycklar, papper i alla dess former (så störtigt, måste rensa), ciggpaket, tändare, hörlurar och ipod, läppglans eller annat man kletar på läpparna. Aldrig pengar. 
34. Vad köpte du senast? Köpte mozarellaost, glass och risentakakor igår.
 
35. Hur många gånger har du flyttat? Föddes på drottningholm→Nynäshamn→tillbaka till drottningholm→hornsbergstrand där jag bor nu och trivs fantastiskt bra. Så bara 4 gånger!
36. Om du var fast ensam på en öde ö, vilka tre saker skulle du ta med?
En kniv, en hängmatta och en iphone med obegränsat batteri och täckning och spotify.
37. Är du morgon- eller kvällsmänniska? Kvällsmänniska alla dagar i veckan brä
 
38. Senaste filmen du såg på bio? Gangster Sqad. Den var jättebra och Ryan Gosling var jättejättejätte liggbar
39. Har du blivit sydd någon gång? Nej faktiskt inte.
40. Har du någongång badat naken utomhus? Självklart. Det är så himla härligt, löve it
41. Vad åt till frukost? En skål med yoghurt, flingor och hallon, två mackor, ett glas juice och en kopp oboy. Sen mådde jag ordentligt illa. Frossa.
42. Hur såg ditt liv ut för 10 år sen? Jag var nästan sju år. Antaglien för jävla jobbig och älskade skolan. Fastnade i en sån där låda som är gjord av brädor så dom fick såga loss mig.
43. Har du någon gång åkt dit för fortkörning? Med vilket körtkort?
44. Vem gjorde senast något extra speciellt för dig? Emma bjöd mig på mentolcigg när jag hade ont i halsen fast jag hade cigg. Det var ju ganska gulligt.
45. Vart lägger du din mobiltelefon när du sover? Nattduksbordet. Fast det beror ju på vart jag sover.
 
46. Vad var det sista du åt? Mjukglass. Och nej det spelar ingen roll att det är vinter, glass funkar året om.
47. Vem är världens vackraste kvinna? Skulle inte banga bazz med Mila Kunis så säger henne.
48. Är du blyg? Nej inte alls. Är jag tyst när du är med är det antaglien för att du är för korkad för att jag ska orka öppna munnen.
 
49. Vilken var den sista konserten du var på? Urban Cone tror jag. 
50. Vad heter du i andra namn? Katarina. 
51. Har du varit med om en bilolycka? Nix.
52. Har du något bevarat inom dig som ingen annan vet? Ja, vem har inte??
53. Vilken är den roligaste träningsformen? Sex, alltid. Roligaste träningsformen utan tvekan. Annars gillar jag skidåkning och att dansa riktigt jävla hårt (då snackar vi typ mochpit så att svetten rinner)
 
54. Har du några husdjur? Ja en liten vovvsing. Världens bästa.
55. Vill du gifta dig? Vet inte. Det kan jag väl, man får ju en anledning att ordna största festen någonsin och det är ju rätt fint att vara någons för evigt typ. Men vet seriöst inte. Det är som med barn, ibland vill jag ha 5 och ibland typ -3. Det är så långt fram, har svårt att tänka mig. Ska jag hitta en kille/tjej som jag ska älska för evigt? Det verkar ju supersvårt. 
56. Var växte dina föräldar upp? Mor i Nynäshamn och far i Finspång. Största hålorna.
57. Har du någon gång ringt polisen? Nej det har jag sluppit!
58. Har du svenskt ursprung? Ja, och sen är jag 25% tysk också.
59. Har du, eller har haft, något smeknamn? Annapanna, Annisen, Rebellen (för att 95:orna jag hänger mer tycker att jag är liten och "rebelliskt"/tror att jag är något), Anish (instagram namnet), Slyna, Slampa, Babe, Äckel, Vider osv.
60. Vilka är dina största svagheter? Jag kan låta så himla arg och irriterad fast jag inte är det, svårt att hänge mig åt något/någon jag kan vara så pessimistisk, nikotinet och har en tendens att ta saker folk säger väldigt korrekt. Alltså är dålig på signaler. Typ jag frågar någon om det är lugnt att jag gör något, personen säger att det är lugnt, jag gör det och sen får jag höra "Men det var ju bara något jag SA ju, du skulle fattat att jag inte menade det!". Svårt att förklara men mina kompisar vet vad jag pratar om. Vet inte hur många gånger det retat upp folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0