Anna, livscoachen

Alla skriver så ledsna inlägg överallt. 
Och själv är jag strålande glad. Jag kan bara strö glädje omkring mig till alla som vill ha.
Det är ju vår snart, man ska inte deppa då!
 
Hur ni blir glada alla som är ledsna.
 
  • Ät massa god mat. Alltså massa. Dränk dina sorger i fett och socker. Glass<333333
  • Eller träna! Eller båda delar. Jag tränar aldrig, men hört att sånt hjälper tydligen. 
  • Det är sommar snart. Och ljust. Och skolan tar slut och då kan du dansa hela natten. Tänk på det va.
  • Hångla med någon. Sådant hjälper faktiskt alltid, ALLTID. True story.
  • Är ni olyckligt kära. TA ER SAMMAN. Tror ni någon som inte vill ha eran tid är värd den, nej precis. 
  • Ta en grogg. Eller flera. Drick många öl. Sparka på en vägg.
  • Ha fina kläder! Seriöst känner man sig snygg blir livet snyggt.
  • Lyssna på braaaaa musik. Alltså ordentlig jävla fesligt musik. Inget sorgligt. På riktigt, det hjälper inte ett piss. Man blir mycket gladare av glad musik. Håkan funkar i och för sig alltid
Aaaah det var väl typ det. Jag är egentligen sämst på det här för jag har egna destruktiva sätt att bli glad på men man måste va stenhård för att klara det ni vet och tror de flesta av er skulle dö av alkoholförgiftning då. Så nej. Gör bara såhär så meddelar ni mig om det hjälpte i alla fall LITE.
JAG VET. Det är inte vår än på ett par månader, men alltid kul att ta ut lite sådär i förväg ni vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0