Remember that in this time of giving, that it's no greater gift than booty. So this holiday, have sex with somebody in need

Hur har ditt år varit? 
Sammanfattningsvis väldigt bra. Har gjort många roliga saker och fått nya erfarenheter och skolan har gått bra och andra klyschor! 
 
Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? 
Reste utomlands utan föräldrar, sommarjobbade och rakade av mig håret!
 
 Höll du några av dina nyårslöften? 
Hade ett och det höll jag med råge, probs till mig
 
Tror du att år 2014 kommer bli bättre? 
New is always better
 
Blev du kär i år? 
Yes
 
Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma? 
Oj sämst på datum. Kommer ihåg händelser och typ vilken månad men ingen koll på datum.
 
Vad spenderade du mest pengar på? 
Hmm.. Skulle gissa på fika, cigg, alkohol och skor!
 
Bästa köpet? 
Guldiga Airmaxen alla dagar i veckan
 
Vilka låtar kommer påminna dig om 2013? 
Snarare artister och album. Mofeta och Jerre, Jake Bugg, Shakira (pågrund av alla fester vi dansat till Hips Don't Lie) och MIAs nya album
 
Har du haft ett förhållande under 2013? 
Inte nåt såndärt facebook official and shit men ja det skulle jag säga att jag haft
 
Bästa minnet från 2013? 
Grekland och hela sommaren
 
Favoritprogram på TV? 
Paradise Hotel kanske om jag får vara så pinsam... CSI New York och Criminal Minds också
 
Vad fick dig att må bra? 
Linnea, konstiga fester
 
Blev någon av dina vänner föräldrar i år? 
Hahaha nej
 
Är du något du saknat 2013 som du vill ha 2014? 
Mer pengar under hösten
 
Största misstaget? 
Kan inte komma på något speciellt faktiskt så kanske inte gjort några (hahahah dagens skämt)
 
Gjorde någonting dig riktigt glad? 
Min hund, han gör mig glad varje dag och att mina föräldrar lånade pengar så jag kunde köpa skorna och att jag blev kär såklart och fick vara med honom ett tag och att jag fått ligga med snygga killar och att jag än så länge inte pajjat min streak (fast det är jävligt nära nu)
 
Va du gladare eller ledsnare jämfört med tidigare år? 
Jämfört med 2012 va jag jävligt mycket gladare men jämfört med andra år vet jag inte riktigt, typ ups and downs som alla har antar jag
 
Bästa boken du läste i år? 
Oj massor! Men måste nog säga Looking for Alaska och The Perks Of Being A Wallflower ligger på delad första plats, och Norweigan Wood!!
 
Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? 
Ja att jag hittade ett roligt jobb jag tyckte om (förutom i somras för det var skitkul men menar vår/höst) 
 
Hur skulle du beskriva din stil år 2013? 
Blingig, ganska förändrad från tidigare
 
Vilken kändis var du mest sugen på? 
De vanliga, Yuri Pleskun, Frej Larsson, Ryan Gosling, James Franco (aka alla kvinnors våta dröm), Ed Westwick
 
Vem saknade du? 
Ingen speciell, hade alla right where i wanted them
 
De bästa nya människorna du träffade? 
Har inte träffat några nya typ, men Nacka folket kanske! Vera
 
Vad vill du säga till dig själv inför 2014? 
Glöm inte att ANDAS. Du klarar att va lite ledsen, du klarar skolan, du klarar att ha ett tråkigt jobb, du klarar att vara aspank till nästa studiebidrag. Inget varar för evigt, tristess, brist på pengar, mens. Allt går över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0