OBS VARNING FÖR VÄRLDENS LÄNGSTA INLÄGG MEN DET BLIR KUL SÅ LÄS

 
HALLÅÅÅÅ jag har inte dött eller så men alla som brukar kolla in min bloggis vet ju vid det här laget att jag inte uppdaterar på helger, i just don't. För att jag har inte tid eller lust när det finns så många andra fab saker man kan lägga sin tid på. Denna helg var skoj.
I fredags skippade jag skolan cuz im 2 cool 4 school helt enkelt (läs: en halv lektion och luciafirande = inte ens lite värt att gå) Åkte med Linnea till stan för att handla julklappar. Linnea köpte exakt 29849281 presenter till lika många personer. Jag köpte exakt 1 julklapp till 1 person. Inne på indiska brast Linnea ut i typ "Nu går vi ut härifrån och så går vi in igen när du känner dig lite mer... fokuserad" Är verkligen inte redo för julen ens lite känns det som :( Inga pengar, inga idéer. Fast är sjukt intresserad av maten, maten och Karl Bertil Johnsson julafton.
På fredagkväll var jag hemma hos Vera vid gullmarsplan. Vi var ett gäng tjejer och ännu fler killar. Drack lite vin och hoppade omkring med jättelåg volym på musiken för Veras grannar va tydligen inte nice alls. 
Var dock så sinnesjukt trött så vid halv två smög jag in i ett rum och gick och la mig. 
På morgonen gick jag ut lite med Veras hund för tänkte att den kanske ville kissa. Åkte hem, powernapade, fixade mig och åkte hem till Ellen på födelsedags lunch!! (hon fyller år idag förresten, GRAAAATTTTIIIIISSSS)
Det var massa massa brudz och jätte jätte JÄTTE gott vegankäk. Jag har typ protesterat mot veganers protest för att... vet inte ens varför. Känner mig väl träffad. Jag äter kött till typ alla måltider och bär en stor vit päls som kanske är gjord av en liten säl som blev ihjälklubbad med en ännu gulligare säl. MEN hur som haver är jag nu FÖR vegankäk i alla fall för det var så jäkla gott. Vräkte i mig nån paj med tzatsiki som jag aldrig tidigare skådat mat. Sen kom tårta och tomtebloss och Ellen lyckades först tända eld på en godispåse och sen sitt eget hår. 
Så sjukt jävla kul (förlåt ellen). Men asså helt plötsligt ser man bara lågor som slår upp i hennes hår och hon häller ett helt freaking mjölkpaket över sig. Skrattade ihjäl mig (är inte så hemskt, för det var bara lite som brann upp och det såg okej ut, uppklippt nästan) 
I alla fall (skriver en bok här). Efter lunchen som urartade gick jag på Håkan Hellström med Linnea! Det var så fucking fantastiskt visste inte vart jag skulle ta vägen. Fick biljetten gratis för Linneas syster kunde inte gå så det var SWEET. Ganska kassa sittplatser långt upp men måste säga att det var ganska mäktigt. Man såg hela publikhavet hoppa och dansa och skärmarna visar ju ändå på nära håll så det var helt klart lyckat. På resten av Håkis konserter har jag varit typ längst fram, gråtandes och ihjälklämd så det var lugnt. Dock lite deppigt när det var Ramlar osv, hur fan dansar man loss sittandes?? En av hans bästa konerter som jag varit på, LÄTT.
Det var min helg nu ska jag plugga lite mer wooooaaaaahhh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0