NYÅR HERE WE GOOO

Wey idag är det nyår! Ska bli fett skojjigt förhoppningsvis spårar denna kväll inte ut lika mycket som förra året (eller jo det hoppas jag typ för fy fan vilken jävla fest det va alltså DAMN). Nu ska far min fixa lite tzatsiki till mig så ska jag käka lite lunch.
Någon frågade hur gammal jag och va när jag började festa (ellen bby sluta hata på mina fans) så tänkte svara på det. Började väl dricka i kanske typ 8an men det var inte direkt seriöst krökande. Hade dessutom nästan aldrig sprit för hade ingen koll på hur man fixade. Festa på riktigt och även min första riktigt ordentliga fylla (som jag hoppas att jag aldrig behöver återuppleva) var tidigt i nian när Alma och Linnea och Thilda söp ner mig ordentligt. Som ni ser var jag lite av en late bloomer kanske med tanke på att linnea började typ kröka när hon var typ 9 och ett halvt (SKÄMT ÅSIDO) men men har tagit igen det på senare år. 
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0