Knasigt

1) varför är mitt hår gult? 2)mmmmm nudlar
Hallu jag kände mig ungefär cp utsliten igår så jag orkade inte ens närma mig datorn. 
I lördags var jag på en fest i Nacka hos Johan som är skitgullig men som jag är ganska säker på numera hatar mig litt hihi skoja han kommer över det. Aja HUR SOM HAVER det var kul trevligt folk osv. Hans lillasyrra som va 96a hade fest på övervåning och efter ett tag gled alla vi från undervåning upp dit och styrde ihop en ordentlig fest istället för två halvdana så det var kul. Träffade en asgullig tjej med fint glittersmink som sa att jag var snygg vilket gjorde mig GLAD. Sov hemma hos Thure tillsammans med Rakim och Hedda så vaknade upp LÅNGT ÅT HELVETE UTE I NACKA. Asså Thure bor verkligen typ en timme från slussen och min mobil dog under natten så det var inte jättekul att åka till jobbet sen utan musik :( Ett fyllo kom fram till mig i Orminge och typ skrek/skrålade "DU ÄR SÅ JÄVLA FIN KOM HEM TILL MIG SÅ KNULLAR VI UUUHHMMMM NEJ OKEJ MEN JAG FÅR RUNKA ISTÄLLET DÅ" man ba tack för infon nu känner jag mig inte alls smutsig. Usch. Han var typ 60 barre och ett riktigt vider, han klappade mig på huvudet och jag kände mig våldtagen. Heads up helt onödig info det där va.
Imorrn är det fucking nyår!! Weey ska antagligen på fest i Nacka IGEN (varför envisas jag med att åka dit) men vi får se hur kvällen urartar sig. Idag ska jag byta julklappar med L och T (oooh värsta Gossip Girl grejen att bara skriva första bokstaven, borde börja med det ju otroligt mystiskt) och sen får vi se. Tänkte typ samla ihop mig inför imorgon för då är det fan klackarna i taket. Pallar inte va bakis på nyår alltså no way. 
CIAO!!
 

Kommentarer
Postat av: anonym

hejhej i vilken ålder började du dricka? vilken klass började du festa? puss

2013-12-30 @ 15:59:22
Postat av: ellen

vilken larvig kommentar över hahahahah

Svar: ellen staph the h8 <3
Anna

2013-12-30 @ 21:59:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0