If you belong to me it would be xmas everyday

 
Detta va vad jag gjort de senaste dagarna. I fredags var vi hos Vera (som vanligt börjar det kännas som haha) och festade litt. Thure och Linnea satt i ett badkar och jag hade som sagt livskris och mensvärk och jonte såg ut som nån från Gudfadern?! Lördagen spenderades med le fam, vi var på julbord på tyrol och det var gott som vanligt. Åt fem tallrikar och Ellen sa att det "var typ 4 tallrikar för mycket" Förstår inte va hon menar :( Rullade i princip hem men shit va gott det va. Lägg märke till att mina kläder hade tema julgran. Grön klänning som har en vippig liten kjol och julkulor i öronen typ. Kände mig rätt glammig och min mamma kallde mig för den Skalliga Primadonnan. Tror jag ska börja kalla mig själv det, nytt instragram namn till och med kanske?!
MEN VIKTIGAST AV ALLT!!! I lördags kom Nico hem och vi träffade henne idag på en fika!! Shit lyckan att se henne, har inte sett henne på tre månader lixom (hon har gått i skolan i frankrike)! Men kändes som igår <3
Har saknat henner mer än jag fattat trott jag. Knäppt. Aja det var FANTASTISKT att se henne igen.
Sen har vi haft lite dan-före-julafton-mys här hemma och klätt granen och sådär och nu är det 20 min till julafton! 
Rätt så taggad faktiskt. God mat, klappar och Karl Bertil på kvällen, wey 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0