Hur man skjuter upp plugg

Alltså jag är experten.
"Ett avsnitt till av Gossip Girl hinner jag med" 
"Ska bara ta en cigg.."
"..kanske koka lite te också?"
"Dags att kolla lite bloggar lite snabbt"
"Måste kolla Dragon City"
"Oj instagram, facebook och vine måste såklart också tittas på"
"Lalalala blogga lite kanske?"
 
Aja man kan inte vara bra på allt. Så länge jag får skiten gjrord i guess. Men det är ett sådant FRUKTANSVÄRT stressmoment att inte ha förmågan att sortera ut sin tid. Alltså hela tiden känna att man borde plugga istället för att ha lite kul är INTE kul. 
För just nu är det typ så. Borde egentligen ägna typ all min vakna tid åt plugg. Har ett engelskatal på torsdag (som jag faktiskt är klar med dock!), tyskaprov nästa vecka på 70 FREAKING SIDOR!!! vill ta livet av min tyskalärare...
En bok att läsa ut, av voltaire. hallå jag fattar ingenting. Som jag dessutom ska leta efter ironi i och sedan redovisa muntligt och skriftligt??? 
Och sen får man ju inte glömma det enorma jävla konfliktarbetet i Samhälle som ska lämnas in. Typ kallsvettas när jag tänker på det. Fotnoter, bara ordet ger mig seriösa utslag. Inte nog men det har dessutom gått och blivit SJUK!!!! Vad är detta.
 
instagrammin' all day everyday
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0