Hi my name is (what) my name is (who) my name is SLIM SHADY

Hallåååå. 
Asså glömde visst bort den där kalendern ganska ordentligt men tänkte komma ikapp! I alla fall med dom jag tycker är intressant. 
Annars druknar jag i plugg (no news här inte). Hur tänker lärare ens undrar jag, DITT ÄMNE ÄR INTE DET ENDA JAG HAR 19892398 ANDRA SAKER ATT GÖRA. 
Idag hade jag retorik (ska skriva ett jultal, what) och media och det bröt ut en rätt så hetsig disskution i klassen men det är ju inte helt fel så sånt är kul! Sen var jag i stan en snabbis och käka lunch med anton, tappade en hel wrap i mitt knä :((((((
stackars min favorittröja hoppas den repar sig <3
Nu ska jag plugga godbyee
 
där vill jag vaaa
 
ni måste ju förövrigt älska att jag bloggar som en arg 12åring

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0