flashback gör att jag vill slå nån

Satt och läste en tråd på flashback (ytterst underbar kvällsunderhållning, man blir så arg att man typ sprängs och man kan skratta åt idioter). Kollar framför allt feminist trådarna för då kan man skratta åt alla WTgrabbar och slödder. Hur som haver, hittade tråden "Svenska tjejer är horor" och jag ba hmm det här kan bli kul.
Hela tråden grundar sig i att nån stackars neandertalare hasat sig ur grottan för att förklarar att svenska tjejer är så vidirga för dom ligger så mycket OCH FY FAN VILKA HOOORROOOOORRRR.
Det grottmännen i den här tråden gör är alltså att förfära sig över hur vidrigt många killar svenska tjejer ligger med (justeja ALLA svenska tjejer, den ena säger ens att han inte ens skulle ta i en svensk tjej med tång, intressant när man bor i Sverige och pratar svenska, just sayin) och varför dom är luder.
För det första har den genomsnittliga svensken haft mellan 5-10 sexpartners, i hela sitt liv. Killar har dock geomsnittligt fler sexpartners är tjejer, så vilka är det som är "hororna" då? När någon kommenterade detta fick hon dock till svar: "För killar är den en prestation att få ligga, tjejer är bara smutsiga"
                    "Killar som ligger med många = bra. Tjejer som ligger med många = horor"
 
Ahaaaa så enkelt va det alltså. Tur att nån förklara för mig.
Sen hänvisar dom till vetenskapen när dom känner att dom börjar tappa fotfästet lite, det är helt enkelt så att kvinnors sexlust är selektiv och det är inte mannens. Men det är ju uppenbarligen inte så eftersom att svenska kvinnor ligger med massa guys? Antagligen är den ju inte selektiv då, svart på vitt. Eller så är det bara så att alla dom tjejerna som är lite lössläppta helt enkelt är vetenskapligt fel konstruerade, vem vet. Obs ironi.
Och förresten är det en ren lögn det där med att den skulle vara selektiv. Djur funkar så. Människors sexualitet grundar sig i hur man är som person (individen) eller kulturen (samhället). 
Deras andra förklaring till varför vissa tjejer ligger runt är dålig självkänsla. Här kan jag, som promuskiös brud på 17 år, förklara för er: Nej så är det inte! Jag har bra självkänsla, och nej jag syftar inte bara på bra självförtroende, utan SJÄLVKÄNSLA. Jag vet vem jag är och jag är stolt över det. Jag vågar vara mig själv (the ultimate klysha) och jag skäms inte för att jag gillar att ligga med både killar och tjejer och dessutom röker och dricker öl ibland. Det är sån jag är och jag gillar det. Jag trivs med min livsstil, och skulle jag inte göra det skulle jag ändra på den. Det kan faktiskt vara så enkelt att en helt ok snygg brud träffar en kille hon är attraherad av och vill ligga lite. Svårare än så behöver det inte vara. Brukar kallas att vara KÅT.
 
Dessa killar säger dessutom emot sig själva hela tiden. Det säger att det föredrar att gå till prostituerade och betala för att ha sex med en tjej framför att ha sex med en fräsh brud som helt frivilligt släpper till. 
Så dessa killar vill ju dessutom ligga, tvivlar starkt på att dom är frigida om dom kan tänka sig att gå till horor, och då förstår jag inte problemet?
Om din enda chans att få mat är att få den ifrån person X och du kallar X för smutsig och äcklig om X ger dig mat, tror du att du får nåt käk eller? 
Om dom nu vill ligga, då ska dom väl vara glada att det faktiskt finns tjejer som också vill ligga, det är väl ändå det logiska.
 
De säger också att en kvinna som släpper till första dejten eller som man har som hemsläp mister man respekten för och det är då svårt att grunda ett framtida förhållande. I deras värld finns det helt enkelt inte att en tjej faktiskt ganska högtidligt skiter i att skaffa ett förhållande med dom.
Få tjejer som blir kära på en kväll, hon kanske faktiskt bara va kåt och ville ligga. Majoriteten av mina ligg (alltså verkligen majoriteten) har inte lett till något förhållande och jag har varit ytterst nöjd med att ha det så.
Och om det faktiskt skulle leda till ett förhållande skulle en vettig brud dumpa en kille om hon upptäcker att han har noll respekt för henne för att dom låg första gången dom träffades/dejtade, vem vill ha en sån efterbliven grottman i dagens 2000tals samhälle där det finns massa smarta, snygga killar med bra mycket klokare åsikter angående just såna här saker.
 
För att jag inte ska spy ut mitt hat forever tänkte jag bara sammanfatta. Jag, som är en sådan tjej som jag antar räknas som hora, skulle aldrig, ALDRIG ligga med en kille som dom. Över min döda kropp seriöst.
ALLTSÅ, betyder det att dom aldrig behöver komma i kontakt med mig på något sätt. Kort och gott: Pryda tenderar att söka sig till andra pryda (jag tror inte att det finns någon pryd tjej som skulle söka sig till en kille som legat med 100+ tjejer och fixar hemsläp varje helg) och promuskiösa tenderar att söka sig till andra promuskiösa (lika lite tror jag nämligen att jag skulle söka mig till en otroligt pryd kille som skulle ägna sina dagar åt att snacka om hur äcklig/vidrig/smutsig jag är, hur lite respekt han har för mig och att jag är en hora, skulle dumpa honom fortare än han hann säga luder)
 
Lite virrigt inlägg men var tvungen att SKRIVA AV MIG SÅ ATT SÄGA.
 
Girls glöm aldrig HUMP AND DUMP 4 LYFE<3333
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0