en annan anna

Dom flesta ser mig nog som en partyglad tjej som alltid är lite sugen. 
Som gillar att dricka öl. Som inte orkar lägga tankekraft på något mer än hur jag ska ta mig hem från festen jag är på eller möjligtvis vad jag ska bakiskäka dagen efter. 
Men en del av mig känner att jag bara vill flytta ut på landet till nåt stort knarrigt hus och måla och dricka te.
Jag gillar inte ens landet för mina skor blir smutsiga, jag kan inte måla för fem öre och dricker jag inte minst en kopp kaffe om dagen så får jag ont i huvudet och det känns som jag aldrig vaknar. 
Men jag fiskar bara efter lite freaking sinnesfrid. Pallar inte att det blir kaos och kalabalik när jag får en knasig snefylla och dessa två typ blandas i en salig röra och det slutar med en patetisk anna som cravear att folk ska tycka synd om henne och klappar henne på huvudet. USCH. 
Hur gör man ens för att lixom förena dessa två till en ännu större, ännu bättre med en med ännu mer självinsikt anna? 
Knäpp skit asså. Måste käka nåt har sovit typ 4 timmar i natt och ska på julbord med släkten och vill bara krypa ner i ett hål och DÖ DÄR. Är knappt typ bakis alls i alla fall, alltid nåt. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0