DON'T H8 THE PLAYER H8 THE GAME

 
4 December - Något jag älskar 
Guld. Guldiga skor, kedjor, örhängen, klockor, kläder, smink osv osv. Skor älskar jag också, alltså i allmänhet. Snygga sneakers mmmmhmhhmmm love that shit. Samt modeller, och boobies
5 December - Min blogg
Ja asså det var en kväll i typ.. September tror jag (?) förra året. Jag har haft några ASGAY och SUPERPINSAMMA bloggar innan. Det här är lugnt den bloggen som hållt längst. Dom flesta har jag gett upp efter ett par månader. Jag vet inte riktigt vad som fick mig att börja igen. Alltså de flesta av mina kompisar var ju utan bloggar för vem fan börjar blogga i gymnasiet lixom, bloggar är ju typ så 2006. Men jag vet inte, kul grej. Skriva om partys man går på och killar man träffar och skolan och saker man köper/gillar/har åsikter om. Sen är det faktiskt ganska kul att gå tillbaka i akrivet och se typ "OJ då gjorde jag det där" och betedde mig sådär och hängde mycket med dom dära. Inte för att jättemycket har ändrats på ett år, men ändå. Som en dagbok utan allt det personliga blajjet utan bara hålla kolla på vad man sysslade med på dagarna för ett år sen. Ytterst oklart men aah ni greppar grejen. Och erkänn, MIN BLOGG ROCKAR JUUUUUEEE.
 
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0