Dans på rosor

asså grekland. så himla fint
Nu är min livskris över (i alla fall mildare) de kommer en släng av kris ibland men som sagt, det fadear iväg så det är lungt! Idag har jag jobbat mitt första riktiga pass på mitt nya jobb där jag värvar månadsgivare till välgörenhetsorganisationer per telefon (ungefär som telefonförsäljare ja men känns bättre i hjärtat när man gör nåt bra) och det gick SVINBRA. Förlåt för självgodheten men det gick verkligen bra, kändes kul eftersom att det var första gången. 
Hoppas att det fortsätter så för behöver jobbet och pengarna. Tänkte jobba på i ett par månader och sen försöka leta vidare, jag vill ju allra helst jobba på café så känns dumt att helt överge den idén. 
NOG SNACKAT OM JOBBTJAFS. Annars har jag i och för sig inte gjort så mycket. Helgen var rätt fin, bilder kommer imorgon för pallar fan inte fixa det nu och idag träffade jag Linnea på kvällen vi satt hos henne och spelade kort så det va nice. 
Ungefär noll julstämmning men tänkte slå in julklappar nu och hoppas att det kommer?!?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0