blogg.se är så jävla cp

vart kan jag hitta dom här svamparna 
 
Jag la upp ett inlägg igår som syns typ varannan gång man går in på bloggens startsida??? Men i alla fall syns det under kategorin "En dag kanske en insikt frälser mig" så ifall ni brinner för att läsa alla inlägg jag skriver så finns det där!! Hoppas bara att det här kommer upp på startsidan nu då...
Igår var jag med en lite heartbroken linnea så vi drack något konstigt varmt vin (?!) som var så beskt att vi smyghällde massa socker i det, vi pratade ut och in på saker så som vi gör så hon blev lite gladar i alla fall, och en lite gladare linnea är en lite gladare anna så det var toppen!
Sen gick vi hem till henne och klippte lite och limmade, vi SKAPADE KONST HELT ENKELT. Träffade kevin och anton en stund och tanken var att vi skulle promenera men det ösregnade ju (min päls såg ut som en blöt vovve) så tänkte vi att vi skulle fika istället men då stängde allt om 20 minuter så det skrek jag FUCK DEHÄR och åkte hem.
Snippsnappsnut så va sagan slut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0