2013 genom min webbkamera

Året började med att jag hängde snuskigt mycket i min favoritmössa som jag fick i julklapp, ååh saknar den nu ser jag ut som ett ägg om jag har den :( hade även en mycket fin frilla/golvmopp
 
 använde bindi en del
 
träffade victor lite och detta är... någonting, vi kan kalla det konst
 
 gjorde ett supergulligt halsband av mitt trasiga örhänge
 
 cute
 
 var sjuk typ varanndag
 
 kapade håret en del. här har det dock börjat växa ut igen men whatevs
 
 hade massa plugg 
 
 käka glass
 
det var sommar och mitt hår va platt
 
 fick ett kalidoskåp av thilda som man kunde...
 
... ta såhär roliga bilder med!!
 
som sagt var det sommar och jag var lite brun i fejset
 
packade väskan och drog till grekland med ny tröja och en jävla massa cash (those dancing days alltså)
 
kom hem och rakade av mig allt hår!! samt fick örhängen av thilda som jag älskade sönder
 
 det va höst och läste mycket bra böcker
 
 som ni vet blev det jul och fick en dösnygg klänning
 
 och detta är sista bilden från i år!! 
 
POK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0