om du vill ha en idiot lägg din hand i min

 beskriv dig själv med några få ord: 
snäll, rolig, envis, arg, bry-sig-omig (jag kan hata en person mer än allt men vill fortfarande inte att hen ska gå hem ensam efter en fest, för tänk om denna blir våldtagen, typ så)
 
vad gillar du för musik? 
allt som är bra. verkligen. allt jag tycker om spelar jag, jag orkar inte skämmas eller så för min musik. fast det är klart, vissa artister är ju sådana man bara smyglyssnar på hehe.
men jag tycker om wu-tang, bloc party, håkan hellström, labyrint, nääk, allt där frej larsson medverkar, crystal castles, ed sheeran, jake bugg (JAG VET LINNEA), xxyyxx (som inte finns på spotify längre :(((((), asap rocky, odd future, jay-z, kanye west osv osv osv
 
har du varit med på tv? 
jajamensan. programledare för rea en gång i tiden ju.
 
vad är det mest romantiska någon gjort för dig? 
alltså inget egentligen. fast victor köpte typ massor saker till mig när han var i usa, det var rätt ballt.
 
någon låt som betyder lite extra mycket för dig: 
kärlek vid sista ögonkastet, för det är en sådan låt jag lyssnar på vid varje breakup 
 
berätta om din första kärlek: 
jag var väldigt kär och det gick väldigt mycket åt helvete och jag var väldigt ledsen
 
berätta om din första kyss: 
pinsam
 
något som gör dig lycklig: 
eftermaten ciggen med utsikt över vatten
 
något som gör dig ledsen: 
ett trasigt jävla hjärta. och läxor
 
din bakgrundsbild på mobilen: 
linnea och ellinor i grekland (se ovan)
 
röker/snusar: 
röker ja
 
ett yrke du skulle trivas inom: 
frilansare, krönikör, politiker, psykolog, prata i radio 
 
ett yrke du aldrig hade kunnat tänka dig att ha: 
dagisfröken eller typ matimatiker. 
 
hur många har du hånglat med? 
oj ingen jävla aning alls. kan vara 40 kan vara 140.
 
något du aldrig glömmer: 
att glida över greklands berg på ett pickup flak på skräckinlagande vägar bredvid stup som störtade rakt ner i medelhavet. 
 
en riktigt dålig dag som du lagt på minnet: 
känns väl dumt att lägga dåliga dagar på minnet?
 
din favoritkänsla: 
när jag är med någon som är sjukt awesome och jag känner att lixom "WOW jag vill inte vara någon annanstans alls nu, spelar ingen roll var jag missar för fy fan VA DEN HÄR MÄNNISKAN ÄR BRA"
 
senaste låten du lyssnade på: 
en midsommarnattsdröm med håkan 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0