your fucking loss bby

stannade hemma idag för att jag hade sån jävla cp äcklig mensvärk. den här listan har jag filat på:
 
Varför mens är det värsta som finns 
  • Sötsuget (= äter sig själv ur huset)
  • Finnarna
  • PMS PMS PMS (fara för sig själv och alla andra)
  • Mensvärken, åh gud. Det här i särklass det värsta, det andra kan jag väl leva med.
  • Mensen i sig. Man känner sig bara äcklig och man kan inte ha sex (eller kan kan man ju, men det är väl ingen hit direkt)
SÅ DÄRFÖR KILLAR, HYLLA ERA JÄVLA KUKAR OCH VA GLADA ATT NI SLIPPER DEN HÄR SKITEN
Jag tycker faktiskt att jag som feminist borde få bestämma själv om jag vill det här, livet är så orättvist. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0