Nu när planeterna ställt sig på rad

10 bästa sakerna idag (kom ihåg att allt efter tolv på natten räknas som idag)
- 420 idag bröder, klackarna i taket
- varmtvarmtvarmt, rökte på linneas gård och svettades
- linnea sjöng JÄTTEHÖGT på medis och jag höll på att dö
- röka inomhus och lyckas med en french inhale utan problem
- flyt med att skriva svenska nationella talet, hittade massa jättebra illustrerad vetenskap hemma hos svanen WADAPP
- någon hade ristat in "thug life" på en vägg på DONKEN av alla ställen, hahahahahahah
- bestämde att jag ska träffa min älskling fredrik ikväll, jag är så taggad på att se hans fagra ansikte 
- yuvia satte på en skitbra låt, så nu har jag en ny älsklingslåt
- hon gjorde dessutom världens härligaste vine film av mig och nico
- och sen ska vi tydligen till nån stad i augusti, kommer inte ihåg vilken men kommer ihåg att jag sa att jag skulle med.
 
9 platser du hånglat på 
En brassestol på peace, yuvias dusch, långholmen, i en saccosäck (BBY DU O JAG), i nån jävla klippskreva på det där stora berget i tanto, balkonger, i victors kök, vid ett sopnedkast  och såklart MIN SÄNG (den är helt sönderhånglad vid det här laget)
 
8 ord som beskriver dig 
glad, skrattig, äventyrslysten, aggresiv, sexfixerad, lat, enkel, social
 
7 älsklingslåtar 
- allt grönt
- släpp henne fri
- ska du med o flya
- har du tänkt på din egen begravning
- niggas in paris
- mercy
- about you
 
6 drömmar 
vinna nobelpris, bo utomlands, bli president över ett land, rädda regnskogen, fred på jorden och uttrota alla idioter
 
5 hemska minnen 
- Plocka ihop ett jävligt trasigt hjärta
- Vara hatad 
- Gå på en mörk gata med Thilda eller Linnea (?) och det kör upp en svart jeep med tonade rutor bakom oss på trottoaren som stannar när vi stannar
- Fannys begravning
- När vi var tvungen att avliva min första hund
 
4 dofter 
Tvättstuga, efter sommarregn (ÅÅÅH KAN NÅN GÖRA PARFYM PÅ DET ELLER), gräs, victor
 
3 saker du aldrig gjort 
slagsmål, varit gravid och åkt utomlands utan föräldrar
 
2 hemligheter 
jag kan egentligen komma i tid till skolan jag prioriterar bara att få mitt smink perfekt istället och när jag halkar på is när det är vinter brukar jag börja skratta jättehögt åt mig själv
 
1 sommarminne
samos med världens coolaste mamma
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0