Jag har huvudvärk

Det är inte najs alls.
Jag har blivit väldans dåligt på att blogga... vet inte ens vad jag gör på dagarna, men nånting gör jag ju uppenbarligen eftersom att jag inte har tid att blogga alls.
I söndags promenerade jag i det fantastiska vädret med Linnea. Första RIKTIGA vårdagen. Alltså ingen snö, kalla vindar och ont i halsen om man är ute för länge utan halsduk. Utan bara härligt. 
Åt en piggelin och drack redbull. Vi gick långt, jag var helt trött i benen. Sen åkte jag hem och pluggade en massa massa ryska och klarade läxförhöret igår, HURRA!
Igår jobbade jag till nio. Det gick inte så bra, men helt okej i alla fall. Dock kom jag hem helt utarbetad, trött, hungrig, röksugen, plugg att ta tag i och otroligt PMSig. Alla dessa faktorer eskalerade i något slags sammanbrott när jag upptäckte att min Victors iphone inte fungerade. Från ingenstans la bara touchen av. Jag var helt förstörd. 
Men gick och la mig och sov så tungt så tungt. Hoppade första lektionen och bara sov. 
Det var freaking fantastiskt.
Idag var jag i skolan och det här vädret (lågtryck) har gett mig huvudvärk. Så skulle ha träffat Linnea med vi struntade i det, så nu är jag hemma och tänkte bara sova ännu mer. Och kolla sex and the city såklart.
 
såhär kul har vi på jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0