It's hard to die when all the birds are singing in the sky

två jävligt söta pics
 
Igår var det fredag. Var i skolan, började tolv och hade en lektion som var natur och vi skulle labba. Vi var fyra personer på lektionen men det var lätt den bästa lektionen jag vart på. Staffan är ju världens mest förvirrade och fegaste lärare så han sa inte så mycket när vi istället för att kolla på rödlök i mikroskåp gosade med kycklingarna och kollade på EN FREAKING AXOLOT. Vet ni hur ovanliga dom är? Vet ni att jag är besatt av vattendjur? Vet ni att det är mitt typ favoritdjur? Hur fan fick min lärare tag på en att ha i klassrummet? Alltså wow. Det var så jävla coolt att se en live. Typ det ballaste på länge. Ser ni hur den bara hänger där och typ gör värsta movsen under vattnet? I WANT ONE. Och förresten, hur söt är inte lilla Max på den där bilden? Världens smörigaste.
Jag fick hålla i kycklingen sen och jag tappade den, jag är en hemskhemskhemsk människa.
På kvällen åt Victor middag här så vi hann ligga kramas lite innan han skulle styra upp nåt event någonstans och jag träffa Blanca. Vi hade tänkt dra ut men slutade med att jag promenerade runt med Linnea och Thilda och åkte hem och kollade en miljon avsnitt av SATC.
Tror det är lågsäsong för fester, seriöst.
Idag har jag jobbat och det gick skit. Snart är det dags för thai med mor min och sen ska jag trotsa lågsäsongen. 
 
Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0