IM SO SORRRYYYYY

För den askassa uppdateringen. Men jag har som sagt varit upptagen typ hela lovet.. Ironiskt att när jag för en gångs skull gör lite roliga grejor så har jag inte tid och blogga, och nu när allt är tillbaka till vardagen och det inte händer ett skit, då finns det minsann MASSA tid (såklart).
Aja whatevs, nu kommer uppdateringen att vara som vanligt så bara att börja titta in va.
 
Idag var det andra dagen i skolan. Det är ändå helt ok med lite rutiner och träffa Emma och alla andra sötnosar på brommagymnasium (mer ironi)
Det enda som är CP KUK FITT ÄCKEL JOBBIGT ÄR ATT GÅ UPP PÅ MORGONEN. Seriöst. Panik känslor och skräck. 
Men jag krigade mig upp både idag och igår. Imorgon har jag sovmorgon så då kanske det inte är lika jobbigt... Och inte lika freaking kallt som det var imorse när jag gick upp, -8?!? Det är ju ett skämt.
Hjälpte Fredrik att möblera om lite i orm terrariumet (?) idag också. Vi hade natur sista lektionen men eftersom att vår lärare verkar vara konstant typ... pårökt, så får vi aldrig något gjort. Så istället spenderade jag hela lektionen längst ner i  klassrummet och assisterade Fredrik dårå med att typ hänga upp en luftfuktighetsmätare (?), rätta till lite växter, lägga dit lite stenar. Fast då var inte ormarna däri alltså. Fy fan, skulle aldrig stoppa ner handen frivilligt där ifall dom krälade runt. Förresten ägnade vi hela lektionen (jag lyssnade ju bara med ett halvt öra), en och en halvtimme, åt att planera när vi skulle ha prov. EN OCH EN HALV TIMME. Bara uppropet tar alltid minst 20 minuter. Det är psykiskt jobbigt. Jag känner verkligen hur jag torterar ihjäl min tid långsamt och plågsamt. Min tid skriker av smärta.
Jag har inte ADHD eller så (även fast folk frågat ibland) men vilken människa klarar fysiskt av att sitta i ett kvavt klassrum i nästan två timma och lyssna på honom som inte har genomgång, inte lär mig någonting, utan ägnar en HEL LEKTION ÅT ATT DISSKUTERA OM VI SKA HA PROV VECKA 17 ELLER 22 TYP.
Larvigt. L.a.r.v.i.g.t. 
Det är därför folk reser sig upp mitt i och bara går. Seriöst, på varenda en av hans lektioner är det minst en person som reser sig upp och går, bara spatserar ut. Utan att han varken a) märker det och/eller b) bryr sig.
 
QUE PASA?!?!?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0