din skenheliga hora

Idag är en dag dedikerad till ilska. Hela veckan har varit dedikerad till ilska.
Vaknar arg, äter frukost arg, går till skolan arg, är på lektionerna arg, går hem arg, går och lägger mig arg.
Det är inte alltid så att det märks, ibland märker jag det inte ens själv.
Men såfort något litet STÖRIGT JÄVLA MOMENT uppenbarar sig dyker ilskan upp med en sån jävla freaking kraft vilket får mig att inse att ilskan ligger och pyr där under ytan hela tiden.
Du som står i vägen för mig på tunnelbanan. Du med idiotiska åsikter. Du med dubbelmoral. Du med irriterande vanor. KAN ALLA BARA HÅLLA KÄFTEN. 
Allt och ingen behöver känna sig träffad. 
 
jag skriker slår svär och stör dig om du står i vägen för mig
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0